StartCounter

joi, 29 august 2013

Zmeura aromata intr-o zi cu soare

Ce fericire cand am vazut astazi piata plina de
zmeura! Binenteles, nu m-am putut abtine sa imi iau, vara aceasta am mancat mai multe fructe cat in toate verile la un loc: cirese, visine, caise, piersici, capsuni, zmeura, afine, iar acum sunt la cura de struguri :) albi, roz, aromati, cu si fara samburi, de toate felurile :)








Zmeura luata astazi este extrem de aromata, imediat m-am dus cu gandul la traseul de anul trecut din Retezat, unde era PLIN, pe o parte si pe alta a potecii, de zmeura! Cu toate ca imi era foarte teama ca dintr-un zmeuris sa se iteasca un ursulica, binenteles ca iar nu m-am putut abtine si pana sus pe creasta am facut 4 ore in loc de 2:30, cu atatea opriri si degustari :) Asta e muntele, pe care il iubesc! si care iti ofera si astfel de bunatati, pe langa privelisti de vis, depasiri de proprii limite si fericire pura cand atingi varful!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .