StartCounter

luni, 12 august 2013

Visul meu? Sa calatoresc!

Pentru mine, dorinta de a calatori este cea mai mare dintre toate, vreau sa vad locuri despre care doar am citit, vreau sa cunosc oameni, obiceiuri si traditii, vreau sa simt istoria, trecutul, prezentul si viitorul. Vreau sa vizitez, sa merg, sa urc, sa cobor si sa admir toate frumusetile oferite de aceasta minunata planeta.

Am fost in multe din cele mai frumoase si interesante locuri din Romania, din Bucovina pana la Dunare, din Ardeal pana in Dobrogea, pe Transfagarasan sau Transalpina. 

Am urcat pe potecile verzi, pline de farmec, ale muntilor, m-am plimbat alene prin satele pitoresti unde timpul pare ca s-a oprit in loc, am coborat in pesterile pline de mister, am vizitat cetati si castele care mi-au prilejuit o scurta intoarcere in lumea domnitorilor si a plaiesilor, am admirat "ochii albastri" ai tarii si am intrat cu piosenie in unele din cele mai frumoase lacase de cult din lume

Am trecut si peste hotare si m-am plimbat prin cateva orase celebre, am admirat arhitecturi faimoase, am vizitat muzee si am incercat sa imi creez amintiri pentru toata viata.

Va fac si voua, asadar, un indem la drumetii si excursii, deoarece, vorba poetului:


"Avem o tara unde au stapanit odata
Vitejii daci, barbati nemuritor
Si unde stau de veacuri laolalta
Izvoare, vai si munti cu fruntea-n zari" 
 ("Avem o tara!" - Radu Demetrescu Gyr)







2 comentarii :

Anonim spunea...

Frumos vis ai ! Avem o tara frumoasa de descoperit si de asemenea si vecini frumosi de vizitat.
Sa tot vizitezi orase/tari draga Cris si sa ne povestesti cate-n luna si stele peripetiile traite si minunatiile gasite pe acolo :)

luizadaneliuc spunea...

Life was made for traveling!
Iti doresc sa nu te lasi prea usor de calatorii.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .