StartCounter

miercuri, 21 august 2013

Risotto cu sfecla rosie

Imi place foarte mult sfecla rosie, asa ca atunci cand am gasit reteta de risotto cu sfecla rosie, am fost deosebit de incantata si am incercat-o imediat.


Ingrediente
  • o sfecla rosie
  • o cana de orez
  • 1-2 cepe
  • 1 catel de usturoi
  • 2 lg ulei
  • 80 ml vin alb (eu am pus rosu)
  • 4-5 lg parmezan (eu am pus cascaval)
  • 4-5 cani de supa de legume
  • sare, piper
  • alte condimente - am pus un amestec de condimente denumit Baharat, un amestec de condimente folosit in bucataria araba si care este grozav la orez. Ingrediente: piper negru, coriandru, scortisoara, cuisoare, chimion, cardamom, nucsoara, chilli pudra, turmeric, ghimbir, ienibahar, foi de dafin pudra, frunze de lime.

Modul de preparare il gasiti aici.
Amestecul de condimente Baharat poate fi cumparat de pe http://www.pastaidevanilie.ro

Este un preparat extrem de gustos, care poate fi folosit ca garnitura (alaturi de o friptura de porc cu sos de merisor, de exemplu) sau consumat ca atare.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .