StartCounter

joi, 22 august 2013

Pensiunea Pietrele Doamnei din Pojorata

Ne-am simtit atat de bine la aceasta pensiune, incat pur si simplu trebuie sa impartasesc impresiile, pentru toti cei care vor cauta cazare in zona Pojorata. Toate informatiile necesare se gasesc pe site-ul pensiunii, http://www.pietreledoamnei.ro, foarte bine realizat, cu date actualizate si exacte. De multe ori, una scrie pe site, si cu totul altceva gasesti la fata locului. De-a lungul timpului, am invatat sa "citesc" ofertele neserioase, ai caror proprietari vor doar succes de moment, imediat, neinteresandu-i daca acei clienti vor recomanda sau se vor mai intoarce in pensiunea lor.
Astfel, ceea ce am apreciat in mod deosebit a fost acuratatea datelor publicate pe site in raport cu cele reale. Indeosebi pozele din afara si din interiorul pensiunii sunt exacte, deci ceea ce vezi, vei si primi.
Mic dejun, gustos si cu produse homemade
Cat priveste gazda, aceasta este o doamna extrem de draguta, care ne-a intampinat cu afinata din partea casei si cu care am comunicat excelent in toate privintele. Ne-am consultat in privinta meselor, practic ne-a gatit in fiecare zi exact ceea ce doream, mancarea fiind foarte gustoasa, ca la mama acasa :). Ne-a sfatuit in privinta traseelor pe care urma sa le facem in ziua urmatoare, ne-a recomandat locuri de vizitat, pe scurt ne-a facut sa ne simtim bine primiti si gazduiti. 
Strudel si tarta cu visine homemade
Laptic direct la vacuta. Grasime 100% :) dar ce mai conteaza..
Ceea ce am cautat si am gasit la aceasta pensiune a fost apropierea de natura, deoarece pensiunea are o curte foarte mare, plina de iarba, in care poti sa alergi, sa joci fotbal, baschet, badminton. Exista si un foisor, un leagan, o piscina si un loc de joaca din lemn pentru copii. In special pentru acestia, aceasta curte este un mic rai, putand sa isi petreaca intreaga zi fara sa se plictiseasca. Inainte de a pleca in vacanta, am cautat foarte mult pe net un loc de cazare spatios, cu multa verdeata, vroiam sa vad muntele, sa miros brazii, sa simt iarba, aerul curat si linistea aceea specifica muntelui. Si pot sa spun ca le-am gasit la aceasta pensiune. Ce-i drept, faptul ca in saptamana cand am fost noi cazati, mai era doar o singura familie cu 2 copii, cu care ne-am inteles perfect, a ajutat mult.
Motanel simpatic foc!
aa..era sa uit de micul nostru tovaras de joaca si mai ales, de masa: un motan EXTREM de jucaus, afectuos si dragalas, care efectiv fugea catre noi (nu de noi!) cand ne vedea, bucuros de oaspeti noi. Cum noi suntem innebuniti dupa animale, in special pisici, va dati seama ca acest motanel jucaus a fost cireasa de pe tort!



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .