StartCounter

miercuri, 19 aprilie 2017

Trăiește în stilul hygge, arta daneza a fericirii

Când am aflat despre hygge, am realizat ca acest concept definește într-o mare masura stilul meu de viata și atmosfera pe care încerc sa o creez în casa mea. 
Hygge este arta daneză de a crea confort fizic și sufletesc, placere, bucurie. 
Hygge înseamnă să găsești fericirea în lucruri simple. Îmbrățișarea soțului meu, o carte buna, o floare delicata, o prajitura delicioasa, un apus plin de culoare, o lumânare parfumata, o pătură pufoasa, un ceai aromat, un prieten de suflet, o plimbare pe străduțele orașului, un traseu pe munte, un pom inflorit, un săpun parfumat - toate acestea ma transpun pe mine în starea hygge. 
Hygge se concentreaza îndeosebi pe viata de acasă. O casa frumos aranjata, luminoasa, vopsita în culori calde, decorata cu obiecte cu semnificație - fotografii, amintiri din călătorii - este o casa hygge, cu o atmosfera intima, relaxanta, și liniștită.
Așadar, haideți sa încercăm sa aducem tot mai mult hygge, starea de bine și confort, în viata noastră, atât cea de acasă, cat și de la birou, în măsura în care se poate. 

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .