StartCounter

duminică, 16 aprilie 2017

Decoratiuni handmade pentru Paste

Anul acesta am vrut sa am niste decoratiuni mai speciale pentru Paste. Si ce poate fi mai deosebit decat niste lucruri facute de tine.

Astfel, pe sistemul DIY, mi-am pregatit casa si masa de Paste cu cativa fluturasi, cateva flori si o superba coronita pentru usa.




Lucruri simple, dar care mie (si nu numai!) mi-au placut mult si au adus acel plus de efect cu care simplitatea deseori cucereste.
Articolele de bricolaj le-am gasit la Lidl, magazinul meu favorit in ceea ce priveste lucruri mai deosebite, alimente, ustensile de bucatarie si multe altele. In plus, veti avea nevoie de o foarfeca, lipici si mult entuziasm si voie buna.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .