StartCounter

marți, 18 aprilie 2017

Aranjamente simple si pline de culoare pentru masa de Paste

Oricat de ocupat ai fi, nu poti trece cu vederea micile detalii care aduc zambete pe buze si in suflet. In fiecare an incerc sa fac in asa fel incat sa am pe masa de sarbatoare, Craciun sau Paste, mici lucruri care sa ma faca sa ma simt bine si inconjurara de frumos. Cu toate ca uneori e greu, cred ca daca am incerca sa ne educam sa vedem frumosul din jurul nostru, greutatile vietii ar fi, intr-o oarecare masura, mai usor de suportat. O floare, un fluture, un rasarit, un apus, un pom inflorit, o vrabiuta zgomotoasa, o pisica jucausa si lucruri de genul acesta, pline de culoare si viata ma incanta pe mine.

Pentru Pastele din acest an, mi-am umplut casa de flori. Lalele si narcise. Rosii, galbene, albe si violet. Multa culoare. Am folosit diverse tipuri de vaze, chiar si un ceainic frumos decorat.



Am facut apoi cateva decoratiuni din hartie colorata si o minunata coronita pentru usa, despre care am povestit aici.


Am vopsit ouale in rosu, galben, verde si mov. Si mai multa culoare.

Am folosit decoratiuni tematice din portelan si oua incondeiate, amintiri din concediile in Bucovina.

Rezultatul? O masa simpla, dar jucausa, colorata, care emana bucurie si pofta de viata. 

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .