StartCounter

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Quiche cu ciuperci si Lamington cu multa ciocolata!

Astazi a fost ziua retelor de pe alte meleaguri, iar sursa lor a fost Laura. Ca intotdeauna, preparatele au iesit "ca in poze", cum imi place mie sa spun, iar gustul a fost pe masura asteptarilor.

Nu este primul quiche pe care il prepar, dar de data aceasta a iesit super gustos. Quiche cu ciuperci (reteta aici) este o tarta frantuzeasca sarata cu ciuperci calite in vin alb, sunca si cascaval. Partea buna cu quiche este ca poti adapta umplutura la ce aveti prin frigider (daca nu ai ciuperci, poti folosi mazare, porumb, etc). Eu am adaugat si putina branza rasa, cu toate ca reteta Laurei nu prevedea, pentru ca imi place mult gustul branzei in astfel de tarte si nu mai e nevoie sa pun nici sare. Am pus de asemenea, in afara de sare si piper, cimbru si nucsoara rasa. Rezultatul? O tarta cu blat putin crocant, satioasa si deosebit de gustoasa.

Pentru desert am facut rapid Lamington, o prajitura de origine australiana. Bucatile de pandispan pufos cu unt și vanilie (eu am ras si Tonka, boabe renumite pentru gustul lor de migdale dulci, pe care pur si simplu le ador), invelite cu o glazură clasică de ciocolată si tavalite prin nuca de cocos sunt delicioase si satisfac pofta de ciocolata a oricarui impatimit de dulciuri. Am incercat cu succes reteta Laurei, pe care o puteti gasi aici, rezultatul fiind doua platouri de mici delicii ciocolatoase si incarcate de aroma jucausa a cocosului.

Pofta buna si spor la bucatarit (la mancar sigur veti avea)!

 

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .