StartCounter

duminică, 26 ianuarie 2014

Un mic dejun DELICIOS

Un mic dejun DELICIOS! Wrap asiatic cu avocado, tofu marinat in sos Worcestershire, baby spanac si omleta! O combinatie inedita, dar cu un gust deosebit si foarte, foarte bun! Iar prajitura Hawaii, cu fructe dintr-un cocktail exotic, este una dintre cele mai aromate prajituri pe care le-am facut/degustat vreodata. Este neasteptat de pufoasa si gustoasa, iar cardamomul si lavanda cu care am suplimentat reteta au facut o prajitura cu adevarat EXCELENTA! Retetele sunt pe www.edithskitchen.ro (prajitura hawaii) si www.blogculegume.ro (wrap asiatic). Bon appetit!

1 comentarii :

Anonim spunea...

Ceva asemanator am putut gusta si cand am fost in Praga, am ramas surprinsi deoarece nu ne-am asteptat sa gustam asa ceva, iz exotic intr-o tara care nu avea nimic a face ...a fost delicios...intreaga vacanta a fost foarte reusita, adevarata relaxare achizionata cu bilete foarte ieftine de pe flysky.ro!!

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .