StartCounter

duminică, 26 ianuarie 2014

Retete vegetariene si dulciuri vegane - Mei, Hrisca, Tofu, etc

Incercam, gustam si ne bucuram de aromele deosebite ale acestor preparate. Multumirea este cu atat mai mare cu cat stim ca sunt facute in casa, cu ingrediente proaspete (sper ca si sanatoare, dar in ziua de astazi nimic nu e 100% sigur, nici macar produsele cu marca BIO scrisa mare pe ele). Cand ma gandesc ca pana acum cateva saptamani nu gustasem mei sau hrisca, iar astazi nu ma mai satur de gustul lor bogat, imi dau seama cate alte lucruri am trecut cu vederea pana acum, din punct de vedere culinar. Asadar, voi incerca sa recuperez si sa descopar noi ingrediente sau moduri de preparare! Pentru astazi, avem Salata calda cu mei, tofu si ciuperci, Placinta cu broccoli si spanac, Orez cu praz, Icre din seminte de chia, Budinca cu hrisca, banane si stafide, Bomboane de susan si seminte de floarea soarelui si Tarta cu blat de alune de padure si prune uscate si crema de ciocalata raw cu banane, nuca de cocos, pudra de roscove si sirop de artar. Sursele de inspiratie se gasesc pe www.blogculegume.ro si www.edithskitchen.ro. Bon appetit!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .