StartCounter

sâmbătă, 5 octombrie 2013

Mierea si scortisoara combinate, un aliat puternic al organismului!

Imi plac foarte mult mierea si scortisoara. Am multe retete de prajituri si mancaruri cu cele doua ingrediente minune. De aceea, mi s-a parut foarte interesant acest articol in care se dau fel si fel de combinatii de miere si scortisoara pentru tratamentul a numeroase afectiuni: raceala si gripa, indigestie, colesterol ridicat, artrita, caderea parului, dureri de dinti, sterilitate, ulcer, gastrita, obezitate, cancer, boli de piele. In plus, un ceai pe zi cu miere si scortisoara incetineste procesul de imbatranire, pielea mentinandu-se elastica si catifelata. 
Citind articolul, mi-am adus aminte ca, pentru a calma o durere de masea intr-o noapte, am apelat la tinctura de propolis, iar efectul a fost, intr-adevar, de reducere considerabila a durerii. Banuiesc ca suplimentul de scortisoara ar fi avut un efect si mai puternic. Totusi, nu as vrea sa il testez prea curand :) Dar cu siguranta voi incerca alte combinatii, precum este cel pentru raceala si gripa, care simt ca imi da tarcoale.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .