StartCounter

duminică, 4 noiembrie 2018

Sa aducem culorile toamnei in caminul nostru!

Decorarea casei in functie de anotimp imi aduce acele mici bucurii fara de care viata nu ar avea aceeasi savoare. Ma incanta si ma relaxeaza toate micile decoratiuni care simbolizeaza anotimpul respectiv, imprastiate prin camerele casei. Iar decorarea in culorile toamnei imi place nespus, deoarece toata combinatia de culori cu care se imbraca natura toamna - rosu, portocaliu, galben, maro - este una din preferatele mele. Culori calde ce creaza un cadru intim, relaxant si vibrant in acelasi timp, confortabil, placut, adica super cozy :-)

Dovleci, castane, conuri de brad, frunze, flori de bumbac - acestea si altele pot fi folosite pentru a invalui atmosfera caminului nostru in parfum de toamna.

Dovleci decorativi naturali puteti gasi in florarii; sunt micuti si foarte frumosi. Pentru a rezista cat mai mult timp, i-am spalat din cand in cand cu Domestos, pentru a distruge bacteriile. Ai mei au rezistat toata toamna si iarna, undeva prin martie-aprilie a trebuit sa renunt la ei. Gasim si din plastic, in magazinele cu decoratiuni. Iar celelalte elemente - castane, frunze, conuri, le culegem in timpul plimbarilor pe strazile sau parcurile orasului. Cu cat sunt mai mari sau colorate, cu atat sunt mai frumoase. Astfel, plimbarile au un scop distractiv si util, fiind si mai deosebite.

Pentru mine, toate acestea sunt modalitati simple de a scapa de stresul cotidian; prin natura meseriei, una care implica stiinte exacte si mult dialog, consum multa energie pozitiva in cursul unei zile sau saptamani. Astfel de activitati de decorare a caminului sunt un prilej de a ma inconjura de lucruri simple dar frumoase, care imi reincarca bateriile ori de cate ori le privesc.

Las aici, pentru inspiratie, aranjamentele mele de toamna, de anul trecut si din acest an:















0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .