StartCounter

joi, 20 septembrie 2018

Tabloul meu cu amintiri

Un tablou etajera, realizata de designerii de la brand-ul italian, Mauro Ferretti. Mi-a placut de indata ce am vazut-o, pe bonami.ro. Mi-am imaginat-o pe peretele de un galben solar al living-ului meu, o pata de albastru superb, cu rama atent sculptata in stilul vintage. Minunata culoarea si detaliile!

Cautam de mult timp ceva asemanator; in urma cu cativa ani, am admirat pe peretele unei cafenele un dulapior etajera cu o multime de spatii pline de figurine, suveniruri ale proprietarilor, aduse din diverse colturi ale lumii. Mi-am spus atunci ca as vrea sa am si eu un astfel de raft parfumat cu amintirile mele din locurile superbe prin care m-am plimbat pana acum.

Cu ce am pictat tabloul meu etajera?
Cu statuia Fecioarei Negre de la Montserrat, o manastire aflata la 50 km de Barcelona, pe un munte de gresie.

Spania este o tara minunata, iar Andaluzia este un tinut fermecator, cu un parfum ametitor de flori de portocal. O mica farfurie colorata imi aminteste de orasul emblema al acestui tinut, Granada.

Un mic Colosseum imi aminteste de Roma, vizitata la pas si admirata in urma cu cativa
ani. Fiecare seara de plimbare se termina cu o portie generoasa de inghetata delicioasa!


Vacanta in Tunisia a fost una superba, cu plimbare pe camile in Douz si excursie in Sahara. O cutiuta cu nisipul desertului si un micut trandafir de nisip imi readuce in minte, ori de cate ori o privesc, dunele de nisip, muntii Atlas, oaza Chebika si ale sale cascade, amfiteatrul El Jem, mai impunator chiar decat Colosseum, lacul sarat Shott el Gharsa, orasul Star Wars, locul unde s-au filmat scenele din Mos Espa, casele pestera din Matmata si peisajul
selenar care le inconjoara,  cea mai mare colectie de mozaicuri romane si bizantine din muzeul Bardo din Tunis, minunatul orasel Sidi Bou Said, scaldat in alb si albastru sau vechea Cartagina, cu ale sale ziduri antice.

Un frumos mar din marmura imi aminteste de vacanta in Antalya, de zilele pline de
soare si atmosfera orientala de pe frumosul litoral turcesc.

O sticluta cu parfum de trandafiri, desenata cu motive traditionale bulgaresti, aminteste de excursiile la Balcic, cu minunatul castel si a sa gradina plina de trandafiri superbi.
O moneda inscriptionata sta marturie a escapadei noaste pe Zugspitze, 3000 m, cel mai inalt varf din Germania. Vacanta in Bavaria a fost una din cele mai frumoase de pana acum!

O mica rama, marturie de la nunta noastra, imi aminteste de evenimentul prin care am sarbatorit gasirea sufletului pereche. Si, in sfarsit, o fotografie cu noi doi, protagonistii acestui film frumos, viata noastra, presarat cu multe momente deosebite si vacante perfecte!



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .