StartCounter

vineri, 31 august 2018

Decoratiuni - floarea soarelui si o vaza pe cat de mica pe atat de frumoasa

Imi place sa ma inconjor de lucruri frumoase. Ma relaxeaza sa le privesc, imi dau o stare de bine, de calm. Iar daca sunt lucruri aduse din calatoriile noastre, de cate ori le privesc imi aduc aminte de momentul in care le-am cumparat, de ce-am simtit, de tot ceea ce am vazut in ziua sau calatoria aceea.
Un decor vesel am astazi, compus din lucruri scumpe daca e sa le privim strict din perspectiva emotionala, dar accesibile oricui ca si pret.
Un felinar frumos ornamentat, aramiu, in care am asezat o lumanare in forma de con, primita de la o prietena.
O colivie alba, cu detalii superbe, in ton cu felinarul, pe care am umplut-o cu flori albe, delicate, de bumbac. E un detaliu ce imi aminteste de toamna si iarna care se apropie.
O vaza micuta, delicata, cu marginea valurita ca o rochie superba de dans, amintire din cea mai recenta calatorie la Istanbul. Luata, in urma unei targuieli, desigur, asa cum e traditia la turci, dintr-un mic sat pescaresc in timpul croazierei pe Bosfor, este bogat ornamentata cu diverse flori, printre care laleaua, floarea preferata a turcilor. Imi place tare mult aceasta vaza, ma binedispune ori de cate ori o privesc, asa colorata si vesela. Iar ca sa fie tabloul complet, un buchet de floarea soarelui face ca totul sa emane soare si voie buna, amintindu-mi de anotimpul meu preferat, vara.
Sunt mici lucruri care fac o casa sa arate si sa se simta ca un camin, atata timp cat ele sunt luate si aranjate cu drag.







0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .