StartCounter

miercuri, 4 iulie 2018

Unde mâncăm în Constanța: Pofta de Verde, preparate gustoase vegetariene și vegane

Pofta de Verde, situat lângă Biserica Sf. Gheorghe din Constanta, este un local cu preparate vegetariene și vegane. Mi-a plăcut foarte mult ideea meniului zilnic, diferit în fiecare zi, in valoare de 26 de lei, compus din supa, fel principal și desert. Iar porțiile sunt generoase, eu nu am reușit vreodată sa mănânc tot meniul.
Preparatele încercate de mine au fost delicioase. Tagliatelle cu legume, supa crema de dovleac, de linte sau legume, placinta de dovleac cu miere si budinca de tapioca cu capsuni sunt doar câteva dintre ele. Cel mai mult mi-a plăcut însă tortul de morcovi cu crema de portocale. Pur și simplu delicios, crema fina și răcoritoare, nu foarte dulce. Oferă de asemenea diverse băuturi sănătoase: limonada cu ghimbir, diverse shake-up cu portocale, sfecla, morcovi și multe altele. În ceea ce privește prăjiturile vegane, drept sa spun nu le-am încercat inca, cu toate ca arata foarte bine.
Pe scurt, un meniu gustos în fiecare zi, preturi acceptabile, deci un local care merita încercat.

Nota mea: 10 (iulie 2018)

Acest articol reprezinta părerea mea personala cu privire la local, determinata de experienta personala. Nu este un articol publicitar.


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .