StartCounter

vineri, 23 decembrie 2016

Piata Spaniei (Plaza de Espana), un loc plin de culoare si de viata

Construita cu ocazia Expozitiei Mondiale din 1929, Piata Spaniei pare desprinsa dintr-o poveste cu printi si printese. Mi-a facut o impresie deosebit de puternica, vazusem cateva poze inainte dar cand am ajuns si am vazut-o scaldata in razelesoarelui, am avut senzatia ca intru intr-o lume de basm. Este cea mai puternica impresie pe care am avut-o pana acum, din toate calatoriile mele. Imi place la nebunie acest stil de arhitectura, numit neo-mudejar, o fuziune intre arta islamica si crestina, ador culoarea, imi inspira viata, veselie, dar si calm si relaxare.














0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .