StartCounter

joi, 31 decembrie 2015

Prajitura "chinezoaica" - o bunatate cu ciocolata, nuci si bezea


Prajitura "chinezoaica" este recomandata celor carora le place nuca, ciocolata si, in general, prajiturile de casa delicioase, adica, pe scurt, tututor! Am preparat-o astazi prima data, dar cu siguranta nu a fost si ultima data. Combinatia de nuca, bezea si ciocolata este...mortala, ca sa spun asa! Am un amic care mananca DOAR prajituri cu nuca (din respect pentru munca mea, a mancat intr-o seara si o felie de tort de morcovi; la sfarsit mi-a zis ca daca avea si "macar o nuca, doua" ar fi fost perfect :)) ). Presimt ca daca ii fac aceasta prajitura, va fi pe deplin multumit!


Prajitura se face rapid (ah, ce mult imi plac aceste prajituri!), reteta o gasiti aici. Nu imi mai ramane decat sa va spun


Imagini pentru bon appetit



P.S. Nu stiu de ce ii spune "chinezoaica"!?! Voi aveti idee?

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .