StartCounter

marți, 26 august 2014

Roma - orasul cu delizioso gelato!

Anul acesta am ajuns la Roma, unul dintre orasele pe care dintotdeauna mi-am dorit sa le vad. Orasul s-a dovedit exact ca in visele mele: romantic, vesel, plin de surprize frumoase, cu mancare buna si inghetata DELICIOASA. Daca este ceva de care am abuzat la Roma, acesta este inghetata - incredibil de cremoasa si de gustoasa. In cele 3 seri in care am degustat-o, caci abia dupa 2 zile de la sosirea noastra in oras un ospatar roman de la restaurantul unde luam de obicei masa ne-a recomandat locul unde italienii (nu turistii!) mananca inghetata, am incercat aproape toate felurile din oferta, care mai de care mai gustoase. Iar pretul este foarte bun deoarece gelateria nu este in zona turistica. Asadar, daca aveti drum prin Roma, neaparat incercati Gelateria La Romana - Roma Via Ostiense!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .