StartCounter

marți, 4 septembrie 2018

Vacanta in Bavaria - suvenirul perfect!

Mi-am adus o bucatica din Bavaria acasa 😊 In fiecare vacanta caut suvenirul perfect, acel lucru (de obicei, nu magnet de frigider) care sa reprezinte cat mai bine locurile vizitate. Cautarea dureaza, uneori cad in disperare, nimic nu imi place, pana cand acel ceva imi face cu ochiul.
 Asa si acum. Am vazut casutele dupa ce colindasem nu-stiu-cate magazine, si am stiut ca ori de cate ori le voi privi, ma voi simti, pentru cateva secunde, pe stradutele Bavariei. Dupa ce am luat casutele-suvenir, a trebuit sa colindam oraselele (Rothenburg ob der Tauber si Dinkelsbuhl) pentru a gasi casele-model. Si le-am gasit!



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .