StartCounter

vineri, 10 martie 2017

Unde mancam in Constanta: Mangia-Mangia, local cu specific italian cu atmosfera placuta si mancare buna

Astazi mi s-a facut dor de Roma, orasul pe care l-am vizitat cu mult drag in urma cu cativa ani. Ceea ce m-a transpus in atmosfera italiana a fost vizita la Mangia, localul cu gastronomie italiana de pe bdul Tomis.

Totul contribuie la atmosfera deosebita: muzica italiana in surdina, mastile venetiene de pe pereti, canile cu flori, fetele de masa in carouri de culoare rosie si multe alte obiecte folosite, cu gust, pentru decorarea micului local.
Ce mananci in Italia? Pai, paste si pizza, binenteles, plus bruschete, salate si alte aperitive. Am avut pofta de pizza, am luat Capriciosa si a fost super buna. Blat subtire, crocant, excelent.
La desert am luat tiramisu si Cannoli, si mi s-au parut, de asemenea, foarte bune. Nu de exceptie, dar gustoase - Cannoli cred ca nu gasesti prin alte parti. Cat priveste preturile, sunt decente; de altfel, meniul e pe site si corespunde cu cel de la fata locului.
Mi-a placut, asadar, acest mic local, pizza buna, muzica buna, culori calde, decoratiuni frumoase, cu siguranta voi reveni cu multa placere.

Nota mea: 10

(Acest articol reprezinta părerea mea personala cu privire la local, determinata de experienta personala. Nu este un articol publicitar).



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys
Contributions to this blog are licensed under a
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported License .